piątek, 20 listopada 2015

Deszczowo i zimowo-ale na luzie

Postanowiłam przygotować dla was dziś co nie co o Miltenbergu. Ostatnio pogoda u nas iście Brytyjska. Deszcz. Wiatr. Tylko nie jest zimno a coś około 17 stopni! Czasami zastanawiam się czy będzie tu zima? W sumie to nigdzie tak na dobrą sprawę nie ma takiej 100% zimy. Jednak zawsze od małego marzy mi się prawdziwa zima na Gwiazdkę chociaż… Rozmarzyłam się trochę.
Dobrze przejdźmy do konkretów. Ostatnio prezentowałam wam moje szaleństwa w złotych kolorach jesieni. Teraz jest bardziej szaro. Na spacerze ciągle spieszyło się by nie zmoknąć. Pogoda pod zdechłym psem. Jednak zdążyliśmy trochę obejrzeć. Pierwszą z ciekawszych rzeczy w Miltenbergu jest chyba najstarsza restauracja na terenie CAŁYCH NIEMIEC. Powstała ona w roku 1158!! Niesamowite. I ciągle prezentuje się doskonale jak na 857 letnią knajpę. Jedzenie jest iście współczesne i niemieckie. Także nie martwcie się, że ktoś zaserwuje nam prawie 860 letnie dania ;)
W między czasie uświadomiłam sobie, że będący tyle czasu tutaj ani razu nie miałam zdjęcia nad Menem. Dlatego postanowiłam nadrobić ten mały, wróć wielki i karygodny błąd. Niestety zaczęło tak padać, że odpuściliśmy sobie dalszy spacer. Ale zamiast tego postanowiliśmy nadrobić straconą energię typowym jabłkowy strudlem. No i filiżanka cappuccino.
Wiem, że podobają wam się również posty stricte informacyjno poradnikowe. I mogę obiecać, że za niedługo pojawi się również i taki. Jednak na razie ja jestem na wakacjach w domku. W związku z tym będzie teraz bardziej na luzie :)  







Zdjęcia powstały przy współpracy z Adam Spy 




10 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi ochoty na wyjazd i zwiedzanie, ale szybko sobie przypomniałam, że nie mam chłopaka, z którym chciałabym na taki wyjazd jechać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chłopak do wyjazdu nie jest potrzebny ;) Więc nic cię nie trzyma by jechać na wakacje :)))

      Usuń
  2. Hej Olu! Dobrze wiedzieć, że w życiu tak pomyślnie Ci się ułożyło :) Chętnie czytam Twoje nowe posty, by dowiedzieć się, co słychać za naszą zachodnią granicą. Domagam się większej ilości zdjęć i wpisów! :D Życzę szczęścia i powodzenia na studiach, a jak na razie - miłego wypoczynku :) Trzymaj się ciepło! Weronika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Mam nadzieje, że u ciebie wszystko w porządku? Także jakoś u mnie się powoli układa. Oczywiście z nutą szaleństwa bo wyjazd i wiele innych rzeczy było czysto spontanicznie. I obiecuje będzie więcej zdjęć i wpisów ! Trzymaj się także ! :*

      Usuń
  3. Jak ja Ci zazdroszczę pobytu tam, to sobie nie wyobrażasz... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Emigruj nie taki wyjazd straszny jak go malują :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe widoki :-) Fajny blog :-) Dobrze, że jest tak ciepło choć z tego co widzę to ma się to skończyć i lada dzień nadejdzie ochłodzenie :-(
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! No niestety idzie w końcu zima :( Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Tego zimna w ogóle nie widać na zdjęciach. Raczej radość i ciepło bijące z Twojego uśmiechu. Świetne miejsce, na pewno warte zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimna nie widać, ale niestety czuć :( Tak serdecznie polecam tę część Niemiec bardzo gorąco ! :)

      Usuń