czwartek, 5 listopada 2015

Jak nie marznąć kiedy pogoda nie sprzyja a nie chce się w domu siedzieć?

Niestety mamy już listopad i pogoda nie zbyt sprzyja jakimś spacerom. Co dopiero powiedzieć o wypadach na miasto. Dlatego jako człowiek przezorny mieszkający w terenach górzystych, gdzie jak nas zawieje to na dobre dwa tygodnie postanowiłam się ubezpieczyć. Pierwsze co zrobiłam to kupiłam sobie ciepłe wełniane skarpety. Ogrzewają nogi idealnie. Plus wyglądają ekstra. Przezorny zawsze ubezpieczony. Kolejnym ekstra wynalazkiem na chłodne Niemieckie spacery jest mini termofor. Wystarczy nadusić blaszkę znajdującą się w środku niego, a on nagrzewa się aż do 50 stopni! Czyli papa chłodne zmarznięte dłonie na przystanku. Plusem tego maleństwa jest to, że po każdym załadowaniu wystarczy go zagotować. I…gotowe do użycia. Ponownie. Ostatnia i nie mniej ważna rzecz to zadbane usta. Od dłuższego czasu czaiłam się na pomadkę EOS. Fartem nabyłam ją w drogerii Douglas. Jak dotąd mnie nie zawiodła. Jednak uprzedzam karta rabatowa Niemieckiego Douglas to nie taka jak u nas!! Tutaj karta ta jest powiązana z TWOIM KONTEM W BANKU! Dlatego jeśli nie znasz dobrze niemieckiego, nie radzę pakować się w to. Prościej zrezygnować.
No dobrze a teraz temat bardziej na czasie James Bond. Wczoraj postanowiłam wybrać się na pokaz przed premierowy. Nie będę pisać o filmie, by nikomu nie zepsuć wrażeń. Jednak co do filmu- genialny. Polecam! Pokaże wam natomiast najbardziej kreatywny kubełek po popcornie. I trochę Miltenbergu nocą.

  






 Wszystkie zdjęcia zostały wykonane iPhone 6 



4 komentarze:

  1. też mam taki podgrzewacz - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpetki są rewelacyjne :) aż chce się je założyć, przykryć ciepłym kocem i spędzić czas na kanapie z kubkiem herbaty w ręku kiedy za oknem taki deszcz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarpetki są idealne, na takie dni. Niestety miałam okazje wypróbować je tylko raz bo jest za ciepło jak na razie tutaj. Ale z niecierpliwością czekam by bardziej się z nimi zaprzyjaźnić :)

      Usuń