czwartek, 9 czerwca 2016

Dreams come true- uwierz w marzenia

Wierzycie w marzenia? I w to, że się spełniają? Bo ja tak. Od dwóch miesięcy marzyłam o tym by w końcu nie wyglądać jak wieloryb. I udało się. Fakt praca jest ciężka. Są dni gdy padam i myślę sobie jeden dzień więcej przerwy ciebie nie zabije. A wtedy wchodzę w galerie zdjęć na telefonie i patrzę. Na 95 kg, które miałam. I myślę, jednak zabije mnie. Wiadomo człowiekiem jestem. Lubię sobie w tym momencie sięgnąć po "Poradnik Pozytywnych myśli" Beaty Pawlikowskiej. Dodaje mi wiary w siebie. Wiem wiem jestem uzależniona od jej książek. Ale czy to zły nałóg czytać? W dobie całej tej technologii. To w sumie odskocznia od tego wszystkiego. Plus po tym jak skończę interwały lubię sobie odpocząć. Pozwolę sobie wrzucić mały cytat:

"Wszystko jest możliwe
Absolutnie wszystko
jest możliwe-
jeśli tylko uczciwie będziesz
doskonalił swoje umiejętności,
szukał nowych rozwiązań
i patrzył pozytywnie 
w przyszłość".-B. Pawlikowska 

Kolejnym dowodem na to, że marzenia się urzeczywistniają, jest to iż od jakiś 8 lat marzyłam o bransoletce Pandora. I teraz na 20 urodziny dostałam swoją wymarzoną. Dokładnie taką jak chciałam z wybranymi prze zemnie kulkami. I muszę wam powiedzieć iż jest prześliczna. Nie bez powodu zakochałam się w tych bransoletkach. Kuleczki mają mi przypominać o czymś ważnym. Dwa serca to: jedno moi rodzice i dziadkowie. Czyli osoby, które są dla mnie najważniejsze. Kwiaty to takie ożywienie. Poza tym uwielbiam kwiaty. Im więcej tym lepiej. 
A wy wierzycie w marzenia? Czy może nie. W końcu każde począwszy od tego najmniejszego spełni się wcześniej czy później. Wystarczy wierzyć. I się uda. 




Zdjęcia wykonałam iPhone 6

Pandora


Follow my blog with Bloglovin

17 komentarzy:

  1. Podobno, kiedy się o czymś mocno marzy, to cały wszechświat sprzysięga się, by pomóc spełnić nasze marzenie. Twój post o spełnionych marzeniach pozwala zachować wiarę, że rzeczywiście tak jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też potwierdzam, że tak jest ;)

      Usuń
    2. Przyłączam się i potwierdzam! :)

      Usuń
  2. Bransoletka śliczna. Ja uważam, że człowiek, który nie ma marzeń nie jest człowiekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Widzę, że myślmy podobnie !

      Usuń
  3. Marzenia trzeba spełniać, one same się nie spełniają. Większość z nich, wiążę się z ciężką pracą i wieloma wyrzeczeniami. Jednak warto o nie walczyć!
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężką pracą można osiągnąć sukces nie jeden! :)

      Usuń
  4. Jeśli się mocno w coś wierzy to marzenia spełniają się :) Gratuluje determinacji w dążeniu do celu!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Determinacji mi nie brak ! :)

      Usuń
  5. Bransoletka bardzo mi się podoba. Kiedyś jakoś do mnie nie przemawiały, ale ostatnio coraz częściej za mną chodzą. W szczególności kiedy mają taką fajną symbolikę. Bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić sobie. Ze względu na fakt chociażby uwiecznienia jakiś pięknych chwil!

      Usuń
  6. Piękna bransoletka:) Ja do marzeń podchodzę w sposób zadaniowy- spełniam je jeśli mam możliwość, nie odkładam na później bo nie wiadomo co człowieka spotka po drodze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Masz rację racjonalne podejście do marzeń jest najlepsze! :)

      Usuń
  7. Bransoletka rzeczywiście przepiękna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się bransoletka z zawieszkami od Pandory, mam nadzieję, że pewnego dnia będę mogła spełnić to marzenie :)!

    OdpowiedzUsuń